«إشاعة سخيفة».. عمرو محمود ياسين يكشف حقيقة منع نجلاء فتحي من حضور عزاء والده

0

كشف المخرج عمرو محمود ياسين، حقيقة ما تم تداوله عبر منصات التواصل الإجتماعي بشأن منع الفنانة نجلاء فتحي من حضور عزاء الفنان الراحل محمود ياسين، وذلك عبر صفحته الشخصية على موقع «فيس بوك».

وكتب عمرو محمود ياسين في منشور: «إشاعة سخيفة ع السوشيال ميديا يتبناها بعض اصحاب قنوات اليوتيوب اللي بتحب تعمل ترندات و تألف كلام فاضي مفاد الاشاعة ان انا و امي و اختي رفضنا ان الفنانه الكبيرة الغالية علينا جميعا نجلاء فتحي تحضر عزاء الوالد رحمة الله عليه .. طبعا انا مذهول من التأليف و التلفيق و القدرة الرهيبة على الكذب و اختلاق القصص الوهمية .. شيء في منتهى السخافة».

وأضاف: «اولا الفنانه نجلاء فتحي مبتعده عن الظهور في المناسبات العامة من فترة ثانية هي مقربة من الاسرة و بينا و بينها صلة نسب .. فا ايه السذاجه و العبط ده ؟! و المشكلة ان الناس بتصدق .. الكلام ده غير حقيقي و السيدة نجلاء فتحي قامت بواجب العزاء تليفونيا و لها منا كل التقدير و الحب و الاحترام».

وتابع: «و احب اضيف كمان ان في اشاعه برضه ان في مشكلة حصلت مع الفنان عادل امام لما وصل العزاء ده برضه محصلش الفنان عادل امام لم يحضر العزاء و حضر نجله المحترم رامي امام، و ايضا حكاية ان شقيقتي رانيا اتخانقت مع اميرة مختار ابنة الراحلة العزيزه رجاء الجداوي .. ده برضه محصلش نهائي و كان حوار بينهم عادي جدا، و اتقوا الله في الكلام اللي بتقولوه للناس يا بتوع الترندات البايخة».

اشاعة سخيفة ع السوشيال ميديا يتبناها بعض اصحاب قنوات اليوتيوب اللي بتحب تعمل ترندات و تألف كلام فاضي مفاد…

Gepostet von Amr Mahmoud Yassin am Donnerstag, 22. Oktober 2020

 

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.