فن ومنوعات

الفيشاوي بعد براءته: هند الحناوي حطت فلوس مدرسة بنتي في جيبها

هاني هاشم

حرص الفنان أحمد الفيشاوي، التعليق على قضية نفقة ابنته لينا، بعد حصوله على حكم بالبراءة من محكمة جنح مستأنف الدقي  اليوم الأربعاء.

ونشر الفيشاوي، صورا له مع ابنته عبر حسابه على إنستجرام، وعلق : “النهاردة هند الحناوي فشلت إنها تحبسني سنة بمعرفة بنتي لينا .. ده الوقت إني أقولكوا اللي حصل باختصار .. أنا بشوف لينا من وهى عندها 3 سنين بعد ما المشاكل خلصت بيني وبين مامتها، وبالتالي كنت بصرف على أكلها، شربها ، هدومها و مدرستها الكندية في مصر “.

واستكمل:” هند فهمتها عكس كده بس انا عندي ما يثبت ذلك .. لما لينا تمت 11 سنه هند ااقترحت اإننا نوديها مدرسة خاصة فى لندن لتدرس الفنون من غناء، تمثيل، اإخراج .. إلخ”.

وأوضح :” تحمست جدا عشان كنت شايف فيها موهبة كبيرة .. قدمت في المدرسة ووافقت على السفر .. وأول ما هند وصلت ب لينا إنجلترا نقلتها من المدرسة ومن لندن إلى كِنت ( Kent ) لمدرسة مش تخصصها الفنون بمصاريف أقل بكتير وحطت فلوس مدرسة بنتي في جيبها و أيضآ عندي ما يثبت ذلك في الوقت المناسب .. أنا مش بالوم على لينا علشان هى كذبوا عليها كتير وغالبا هى هتشوف الصور دي و يمكن تفتكر اني كنت موجود عشانها وبحبها ومازلت”.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى