فن ومنوعات

عمر السعيد لـ«بشرى»: «مبروك على مليون حاجة ليكي»

نشر الفنان عمر السعيد صورة جديدة له عبر صفحته الشخصية على موقع تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام».

وظهر عمر السعيد في الصور برفقة الفنانة بشرى، وعلق على الصورة: «أحد أصدقائي المقربين مثل العائلة مبروك على مليون حاجة ليكى حصلت و بتحصل و هتحصل».

وفي وقت سابق، كشفت الفنانة بشرى، كواليس خطوبتها على هامش حفل ختام مهرجان الجونة السينمائي الدولي في دورته الرابعة، قائلة: “المشهد كان غريب جدا، والله يسامح كل مهندسي المشهد ده، إن كان الأستاذ خالد الصاوي أو شريف رمزي عن بعد، ومجموعة كبيرة من الفنانين خدوني بعد ما قلت كلمتي على المسرح، افتكرت حد جراله حاجة أو وقع”.

وأضافت بشرى، خلال اتصال هاتفي ببرنامج “التاسعة”، المذاع على شاشة التلفزيون المصري، ويقدمه الإعلامي وائل الإبراشي، “الخطوبة بالشكل ده مكانتش في بالي خالص، خاصة إن خطيبي صديق طفولة، وموجود في حياتي بشكل أو بآخر وعيلتي تعرفه ومتربيين مع بعض، فبالنسبة لي دي حاجة غريبة”.

وأشارت إلى أنّه طلب خطبتها رسميا وقدم لها خاتم الخطوبة، “كنت بهزر معاه وبغيظه وبقول لسا موافقتش، بس أعتقد صعب جدا بعد كل المجهود دة والتواطؤ الحميد بين كل زمايلي وأصدقائي أقول لأ، عمر عشرة 24 سنة، واللحظة دي مش قادرة استوعبها لأني لسا لحد النهارده في الجونة عاوزة اطمن على الضيوف اللي مسافرين، أنا لسا مش مستوعبة”.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى