فن ومنوعات

كارمن سليمان تطرب جمهور مهرجان الموسيقى العربية

نشرت الفنانة الشابة كارمن سليمان، عدة صور عبر صفحتها الشخصية على موقع تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام».

وظهرت كارمن في الصور خلال احياءها مهرجان الموسيقى العربية، وعلقت على الصور: «فخورة إني شاركت مهرجان الموسيقى العربية في دورتة ال ٢٩ و خصوصاً السنادي، لأنه طلع بشكل فخم و حلو جداً و مبهر، و بالنسبة للإستعدادات كانت مشرفة».

وأضافت: «بشكر الدكتورة / إيناس عبد الدايم على حرصها ان السنادي متعديش إلا و إحنا عاملين المهرجان لأ بالعكس ده إتعمل و كان من أحلى المرات و مع كامل الإجراءات الوقائية، و بشكر الأستاذة / چيهان مرسي على كل المجهود الرائع اللي عملتة عشان يطلع المهرجان بالشكل المبهج دة ، و طبعا مقدرش أنسى المايسترو / مصطفى حلمي و الفرقة الموسيقية على مجهودهم المبذول عشان تطلع الحفلة بالشكل الحلو دة».

 

View this post on Instagram

 

فخورة إني شاركت مهرجان الموسيقى العربية في دورتة ال ٢٩ و خصوصاً السنادي لأنه طلع بشكل فخم و حلو جداً و مبهر ? و بالنسبة للإستعدادات كانت مشرفة و بشكر الدكتورة / إيناس عبد الدايم على حرصها ان السنادي متعديش إلا و إحنا عاملين المهرجان لأ بالعكس ده إتعمل و كان من أحلى المرات و مع كامل الإجراءات الوقائية ?? و بشكر الأستاذة / چيهان مرسي على كل المجهود الرائع اللي عملتة عشان يطلع المهرجان بالشكل المبهج دة ? و طبعا مقدرش أنسى المايسترو / مصطفى حلمي و الفرقة الموسيقية على مجهودهم المبذول عشان تطلع الحفلة بالشكل الحلو دة?? ملحوظة : من ١٠ سنين غنيت على المسرح الكبير لما فزت بالمركز الأول في مهرجان الموسيقى العربية في الدورة ال ١٩ ❤️ Stylist @yasmineeissa Dress @shahiralasheen Makeup @wedyanmohy Hair @malaksamy_1 @alsagheersalons Jewelry @damasegypt Photo credit @gimoooz

A post shared by Carmen Soliman (@carmensoliman) on

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى