غير مصنف

تامر حسني يثير الجدل بفيديو وتعليق

أثار الفنان تامر حسني الجدل بعد نشره فيديو جديد عبر موقع الصور والفيديوهات انستجرام موجهاً رسالة قوية ” لو اجتمعوا على أن يضروك بشئ لن يضروك إلا بشئ قد كتبه الله عليك”.

وتدوال رواد مواقع التواصل الاجتماعي مؤخراً فيديو لتامر رفقة رضوي الشربيني فى أحد الأفراح وهو يطلب منها أن تزغرد نشرته رضوي ووجهت رسالة لزوجة تامر بسمة بوسيل حيث كتبت لها : “يرضيكي جوزك يخليني ازغرد وأنا مبعرفش”

يذكر أن تامر قرر منذ أسابيع قليلة أن يشارك الجمهور تجربته الشخصية ويساعدهم من خلال تجربته بالتواصل من خلال رسائل ليلية.

حيث نشر تامر عبر موقع الصور والفيديوهات انستجراموصورة له كتب عليها رسالة موجهه إلى الجمهور “إحنا في زمن لو احتجت فيه إيد تدفيك، ابقى أمسك إيدك التانية، إحنا في زمن يلا نفسي، عشان كده معندناش حل غير إن كل واحد فينا ينجح”.

وأضاف فى منشوره : “إن شاء الله كل كام يوم هاجي على بالليل كدا نتناقش في موضوع من خلال مشواري وتجربتي في الحياه، جايز تستفيدوا منه حاجة وجايز يكون في كتير منكوا هيكون كلامي بمثابة إشارة تشجعهم كانوا مستنيينها”.
الرئيسية

وتابع فى منشوره : “من خلال خبرتي، النجاح بيقوي ويجعل كل من حولك يهتم بك والعكس صحيح، وأعني بالنجاح النجاح الإنساني في علاقاتك بربنا والناس.. النجاح المهني وتحقيق ذاتك وطموحك وتحديك لكل الصعاب وتخطيك لكل محنة زي ما عملوا كتير قبلك، وظروفهم كانت أصعب منك ووصلوا لأكبر من أحلامهم”.

وتابع: “أمانة عليكم محدش يكتبلي عاش وهو دا وتقبر قلبي، أنا عايز أفتح باب نقاش حقيقي يخليكوا تاخدوا قرارات مهمة في حياتكم أو تتشجعوا وتتحمسوا لخطوات إيجابية”.
واختتم رسالته : “اتكلموا وقولوا اللي جواكم، تفريغ أحاسيسكم هنا وأي أسئلة جواكم أو أي مواقف أو حكايات لما تتقال هنا هتبقى أول خطوة للصح، عشان هتتولّد طاقة كبيرة للخير شاهد عليها ربنا فهتكون خير أوي لينا إن شاء الله”.

مرثا مرجان

رئيس قسم الفن

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى