فن ومنوعات

شاهد. أول تعليق من هند عبد الحليم بعد عقد قرانها

فاطمة رجب

نشرت الفنانة الشابة هند عبد الحليم صور جديدة من لجلسة تصوير حفل زفافها، و ذلك من خلال صفحتها الشخصية على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

و علقت هند عبد الحليم على الصور قائلة :”كان نفسنا ناس كتير اوي تبقى معانا وتشاركنا فرحتنا في اليوم ده، لكن زي ما انتوا عارفين ان القوانين دلوقتي في الأماكن بتسمح بنسبة او عدد معين عشان الكورونا، لولا كده كان زمان كل اصحابنا و حبايبنا معانا ومشاركننا الفرحة”.

و كان قد تم عقد قران هند عبد الحليم على شاب من خارج الوسط الفني يدعي كريم قنديل ، يوم السبت الماضي.

 

View this post on Instagram

Mr & Mrs Kandil ???? Yes ! We are married ! ? Thanks a lot to all the people who congratulated us, the people who helped us to have our big day exactly how we wanted, our friends and family who blessed us with their presence ?? كان نفسنا ناس كتير اوي تبقى معانا وتشاركنا فرحتنا في اليوم ده لكن زي ما انتوا عارفين ان القوانين دلوقتي في الاماكن بتسمح بنسبة او عدد معين عشان الكورونا. لولا كده كان زمان كل اصحابنا و حبايبنا معانا ومشاركننا الفرحة ? •• Event planner: @yasminhanyevents Dress: @malakelezzawy Hair: @haithamdahab00 Makeup: @monagamalofficial Headpiece: @halo.headpieces Photoghrapher: @kareem_osman

A post shared by Hend Abdelhalim (@hendabdelhalimofficial) on

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى