أهم الأخباراخترنا لكفن ومنوعات

شاهد.. عبير صبري تستعيد ذكريات الطفولة بهذه الصورة

إسراء عبدالفتاح

شاركت الفنانة عبير صبري، عبر موقع التواصل الإجتماعي” إنستجرام” صورة لها من ذكريات طفولتها مع والديها.

وظهرت وهي طفلة صغيرة تجلس على أرجوحة يمسك بها والدها، وكتبت معلقة: “شايفين البيبي اللي علي الشمال دي اللي بتتمرجح دي أنا، شوفتوا الفيونكات والفستان وبابا الله يرحمه ويعفو عنه اللي كان بيمرجحني.. مفيش بعد حنية وعطف الأب راحت فين الأيام دي”.

“فشل في الرئة”.. أخبار صادمة عن الحالة الصحية لرجاء الجداوي

تقدم الفنان رامز أمير بالإعتذار عن ظهوره في أحد مشاهد فيلم “حملة فرعون” وهو يضع سيجارة بفمه، مؤكدًا أنه لن يكرر هذا الأمر مرة ‏أخرى.‏

حيث نشر أمير عبر، عبر حسابه على موقع “إنستجرام”، صورة لولد يقلد وقفته والوشم على ذراعه في الفيلم، وكتب معلقًا عليها: «والله اتكسفت لما لقيت ‏الناس اتأثروا بيا قوى كده، وأنا حاطط سيجارة في بقي حتى ولو تمثيل، خصوصا إن مكانش ليها سبب مهم في الدراما، أنا بعتذر لكم ‏وحقكم عليا دي غلطة ومش هتتكرر تاني».

أضاف أمير قائلا: « أنا كل اللي بتمناه إنى أكون نموذج إيجابي ليكم لأنى فعلا مبعملش حاجة في حياتي غير إنى بلعب رياضة ‏و بجتهد عشان حلمي ونفسي الناس كلها تعمل كده، وعمري ما أقدر أكون سبب إن حد يعمل حاجة غلط عشان بيحبني”».

اختتم رامز: «أنا عارف إن في ناس هتهاجمني على البوست ده بس دي حاجة ليها علاقة بضميري وكان لازم أوضحها عشان ‏استريح، بعتذر لكم مرة تانية».

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى