غير مصنف

تفاصيل أزمة تامر حسني وأحمد آدم

أزمة جديدة في الوسط الفني وقعت بين الفنان أحمد آدم والفنان تامر حسني، بعد تصريحات وهجوم الأول على الثاني خلال الساعات الماضية، مما دفع تامر حسني للرد على هذا الهجوم الذي تعرض له من قبل الفنان أحمد آدم والذي وصفه بأنه بسبب جنون التريند.    

“اليوم” تستعرض لكم تصريحات أحمد آدم ورد تامر حسني عليها:

تصريحات أحمد آدم

شن الفنان أحمد آدم، هجوما على الفنان تامر حسني، مؤكدًا أن أغانيه بها إسفاف وأفلامه سيئة جدًا، وأغاني تعبانة.

وقال أحمد آدم، في تصريحات تليفزيونية: تامر حسني مين مش واخد بالي، مش كفاية عليك كدا بقا ولا إيه، أول ما طلع طلعلنا شعر صدره وقعد يمصمص في شفايفه ويسبل للبنات.

وأضاف أحمد آدم: تامر بيقدم شوية أغاني تعبانة ويعني إيه أكتر حاجة بحبها فيكي.. طيبة قلبك.. إسفاف، وأفلامه وحشه جدا، وهو اللي بيألف وبيخرج وهو اللي بيعمل موسيقى تصويرية، وهو اللي بيقطع التذاكر بيعمل كل حاجة، أنت مغني ولا كوميديان ولا أنت إيه بالظبط؟ كفاية عليك كدة.

رد تامر حسني

رد الفنان تامر حسني، على هجوم الفنان أحمد آدم خلال برنامجه بني آدم شو، مؤكدًا أن الأخير كان يقدم نموذجا للتريند بشكل عام، واصفا إياه بأنه جنن عقول بعض الناس في العصر الحالي.

تامر حسني كتب عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة انستجرام: أستاذ أحمد آدم فعلا بيدي درس حقيقي بيشرح فيه سمات العصر الحالي اللي كلمة تريند فيه جننت عقول بعض الناس وخليتهم يبيعوا مبادئهم وصداقتهم وأمانتهم، لمجرد إن الناس تعرفهم أو تتكلم عليهم.

وتابع تامر حسني: لو ليوم واحد ونسيوا أنه لا يصح إلا الصحيح عشان ده عدل ربنا، وأي أفاقين مع الوقت هتلاقيهم بيختفوا والمحترم الحقيقي هو اللي بيستمر أصل لما نهتم ونرد على كل كداب أمال اللي بيحبونا نعمل معاهم إيه !!!!؟.

وأضاف تامر حسني: الحقيقة أن فعلا الكلام السلبي هو اللي انتشر شكرا أستاذ احمد آدم لكلامك وإشادتك الحقيقية في حقي هي شهادة عظيمة من فنان محترم وكبير بفنه وأخلاقه.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى