أخبارفيديوهات

صديقة موظفة جامعة القاهرة تفجر مفاجأة: القاتل مكانش بيحبها وسبب العداوة «شهادة حق»

كشفت شيماء الحضري صديقة ضحية جامعة القاهرة عن تفاصيل الحادثة الحقيقية قائله: اللى بيتقال دة كدب وافترى مفيش الكلام دة خالص مفيش اعجاب ولا اتقدم ليها ودة افتراء وذلك من خلال مداخلة هاتفية عبر برنامج فيس أوف والذى يعرض على شاشة قناة هي.

وتحدثت عن حقيقة الأمر قائله: كان في مشادة بين القاتل والمدير وطلب المدير شهادة نورهان وهي قالت الحق ومن هنا بدأت العداوة وبدأ يتوعد ليها وحرق ليها العربية كمان واتحكم علية ٣ شهور وغرامه ١٠٠ الف جنية وهي اتحايلت على باباها علشان يتنازل لأن هي عارفة حاله أهله وهو حاول يحل ودى .

كما تحدثت عن شائعة تقدم القاتل لنورهان بالخطبة ورفضها له قائله: أكيد أى حد عايز يعمل خبر يطرقع قال كدة خلاص للأسف المجتمع بتاعنا بقا كدة

وأضافت: حادثة حرق العربية حدثت بعد شهادة نورهان بفترة قصيرة ووقتها نورهان اتنازلت عن حقها الجنائى فقط وهي ال١٠٠ ألف جنية بسبب حالة أهل القاتل المادية ودة من قلبها الرحيم.

واستنكرت من دخول القاتل لحرم الجامعة قائله: اللى مستغرباه دخل ازاى لحرم الجامعة بالسلاح.

وعلقت مها أبو بكر المحامية بالنقض قائله خلال مداخلة هاتفية: نورهان وقبلها نيرة وبنات كتير بيعانوا بسبب سنوات من التحريض على العنف ضد المرأة الكاميرات اللي أصبحت موجودة عند في مكان بقا عنصر آمان ومن خلالها نقدر نعرف مين اللي سمح في دخول القاتل بدخول الحرم الجامعى القصة للأسف في البيئة الحاضنة للقانون أنا عندى قانون ولكن للأسف مش عارف أحكم لأنهم بيشوفوا أن البنت أصبحت ملك لهم لذلك تكمن المشكله في البيئة المحيطة ويجب على منطقة أن توعى وتشكل الوجدان للمواطن المصرى.

برنامج FACE OFF تقدمه الإعلامية سارة نخلة على شاشة قناة هي يوميًا من السبت إلى الأثنين وتستضيف من خلاله عددا من نجوم الفن وتناقش أهم القضايا المطروحة بين الجمهور
https://fb.watch/nodQrAeaVu/?mibextid=NnVzG8

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى